czwartek, 13 maja 2010

Prawie Jak Dezerter

Zespół Kolaboranci pod względem brzmienia gitary jak i maniery wokalnej brzmi PRAWIE jak Dezerter. Kaseta ta, w 1992 roku, uświadomiła mi, że punk się kończy a ja właśnie dotarłem do jego granic. Ale jak to bywa w życiu coś się kończy coś zaczyna. Dla mnie skończył się punk a zaczął O.B.U.H. Records.

Kolaboranci „Ciało i drewno”

1. Plecy
2. Braterska krew
3. P.P.T.Ś.
4. Kapłan (mowa pierwsza)
5. Opowieść rękodzielnika
6. Kościoły
7. Kapłan (mowa druga)
8. Bez tytułu (1986)
9. Tylko nie miej pretensji
10. Wolność?
11. Poświęcenie dziecka wszechświatowi
12. Wystarczy wzrok
13. Widocznie tak powinno być
14. Piosenka miłosna
15. Jestem
16. Jak ja

Płyta nagrana w składzie :

Przemek Thiele (głos)
Jacek Chrzanowski (bas)
Lech Grochala (perkusja)
Wojtek Wójcicki (gitara)
oraz gościnnie:
Kuba Rutkowski (perkusja) (6,7)
Paweł Ostrowski (klawisze)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz