poniedziałek, 8 lutego 2010

Polacy nie gęsi swój hip hop mają

Klasyczny The Best Of …, selekcja nagrań pochodzi z płyt dołączonych w latach 1997 – 1998 do hip hopowego pisma RapRaport. Przesłuchana praktycznie tylko jeden raz. W 1998 roku postanowiłem wziąć dziekankę na studiach i w ramach eksploatatorsko – globtroterskich ciągot przenieść się do Londynu. W trakcie rocznego pobytu w Londynie dużo zmieniło się w moim życiu osobistym tj. jedna dziewczyna mnie opuściła w drugiej się zakochałem a trzecia w Polsce kochała się we mnie. Dylemat czy zostać w Polsce z tą która mnie kocha czy jechać do Londyny do tej którą kochałem rozwiązałem słuchając właśnie tej taśmy. Słuchałem jej pewnego mroźnego, słonecznego styczniowego dnia podczas którego jeździłem z moim kolegą po Warszawie starym modelem Citroena i zbierałem razem z Nim zamówienia na odzież reklamową tzn. to On zbierał a ja w samochodzie cierpiałem męki egzystencjonalne : jechać czy nie jechać.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz